خبرنگاران رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان

به گزارش مجله 10 از 10، زنجان - خبرنگاران - مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: میزان پرداخت تسهیلات این بانک در استان طی 4 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 39درصد افزایش داشت و این در حالی است که در بخش منابع بانک فقط 10 درصد رشد داشتیم.

خبرنگاران رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سلمان داشاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: طی چهار ماهه سال جاری بالغ بر یک هزارو 133 میلیارد ریال تسهیلات در شعب بانک مسکن استان به متقاضیان پرداخت شد که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 810 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه بانک مسکن یک بانک تخصصی و توسعه ای است، گفت: جهت گیری پرداخت تسهیلات در این بانک به سمت حمایت از اقشار ضعیف و متوسط است.

داشاد اضافه کرد: حدود 90 درصد تسهیلات پرداختی بانک مسکن در زمینه تامین و تهیه مسکن است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه این بانک در راستای اجری طرح اقدام ملی مسکن با اهداف دولت هماهنگ است، گفت: بانک مسکن یکی از بانک های عامل اصلی برای پرداخت تسهیلات در این حوزه است.

وی اضافه کرد: تا کنون بیش از 2 هزار و 500 نفر از واجدان شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان جهت بهره مندی از تسهیلات این بخش در شعب بانک مسکن استان افتتاح حساب نموده اند.

داشاد در بخش دیگری از سخنان خود به 17 مرداد، روز خبرنگار اشاره نمود و اضافه کرد: خبرنگاری حرفه ای است که بدون عشق نمی گردد در آن فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه خبرنگاران صدای مردم هستند نه تریبون مسوولان گفت: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و رشد جامعه دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1167

به "خبرنگاران رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشد 39 درصدی پرداخت تسهیلات بانک مسکن در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید