خبرنگاران رشد 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان نسبت به میانگین کشوری

به گزارش مجله 10 از 10، خرم آباد - خبرنگاران -معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان از رشد بیش از 2 برابری تعداد مقالات علمی در این دانشگاه نسبت به میانگین کشوری در پایگاه استنادی wos اطلاع داد.

خبرنگاران رشد 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان نسبت به میانگین کشوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد فیضیان روز سه شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت: میانگین رشد کشوری انتشار مقالات دانشگاه های کشور در پایگاه استنادی WOS در سال 2019 میلادی نسبت به سال 2017 میلادی، برابر با 13.2 درصد بوده است در حالی که درصد رشد مقالات منتشر شده پژوهشگران و محققان دانشگاه لرستان در این پایگاه استنادی در سال 2019 نسبت به 2017 میلادی، برابر با 30 درصد بوده که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی اعلام کرد:رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از انتشار مقالات کاربردی در پایگاه های استنادی معتبر است تا رشد کمی و کیفی فراوری علم تقویت گردد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان توضیح داد:دانشگاه جامعه محور، دانشگاهی است که براساس مسائل، نیازها، ظرفیت ها و پتانسیل های جامعه، تحقیقات و پژوهش های کاربردی انجام دهد تا بتواند نقش اثرگذاری در برطرف مسائل و چالش های جامعه ایفاء نماید.

اکنون هشت هزار و 466 دانشجو در دانشگاه لرستان تحصیل می نمایند و 194 رشته تحصیلی در این دانشگاه فعال است که از این مجموع 49 رشته در مقطع دکترای تخصصی، رشته دامپزشکی در مقطع دکترای حرفه ای، 79 رشته کارشناسی ارشد و 65 رشته در مقطع کارشناسی ارایه می گردد.

هزار و هفت دانشجو در مقطع کارشناسی، یک هزار و 547 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، 141 دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای، 771 دانشجو در مقطع دکترای تخصصی در این دانشگاه تحصیل می نمایند که از این تعداد 155 نفر خارجی هستند.

334 عضو هیات علمی در دانشگاه لرستان تدریس دارندکه از این مجموع 20 نفر استاد تمام و 80 نفر استادیار هستند و اکنون نسبت دانشجو به هیات علمی در این دانشگاه 25.34 درصد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1249

به "خبرنگاران رشد 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان نسبت به میانگین کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رشد 2 برابری تعداد مقالات علمی دانشگاه لرستان نسبت به میانگین کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید