خاکبرداری 5454 مترمکعب پروژه پل شهدای حاج عمران

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل سازمان همیاری از فرایند اجرای قرارداد بسترسازی و احداث کانال مرکب پل شهدای حاج عمران خبر داد.

خاکبرداری 5454 مترمکعب پروژه پل شهدای حاج عمران

مهندس رضا بردبار با اشاره به این قرارداد که با شهرداری خرم آباد منعقد شده است، گفت: عملیات این پروژه در سه مرحله اجرا می شود که بعد از اتمام خاکبرداری و لایروبی رودخانه اطراف پل شهدای حاج عمران، با مرحله خشکه چینی کف رودخانه و نهایتا احداث کانال مرکب ادامه خواهد یافت.

وی با بیان به اینکه عملیات لایروبی و خاکبرداری پروژه بسترسازی و احداث کانال مرکب پل شهدای حاج عمران در طول600متر و عرض تقریبی 40متر اجرا می شود، اظهار کرد: خشکه چینی کف رودخانه، سپس مرحله احداث کانال مرکب در مجموع بطول 150 متر و عرض تقریبی 40متر آغاز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان بیان کرد: با تلاش نیروهای سازمان و بکارگیری ماشین آلات طی دو روز کاری در این پروژه حدود 5 هزار و 454 مترمکعب حجم خاک برداری و لجن برداری داشته ایم.

به گفته وی شرایط نامطلوب رودخانه به ویژه پیرامون پل شهدای حاج عمران در پی بارش شدید باران منجر به طغیان رودخانه و وقوع سیل می شود که با اجرای پروژه فوق این مشکل مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1385

به "خاکبرداری 5454 مترمکعب پروژه پل شهدای حاج عمران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاکبرداری 5454 مترمکعب پروژه پل شهدای حاج عمران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید