جواد نکونام: برای من اسم ها فرقی ندارند، بعد از پنالتی تمرکزمان را از دست دادیم

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی نساجی مازندران می گوید بازیکنان جدید تیمش خوب کار کردند و بهترین عملکرد را داشتند.

جواد نکونام: برای من اسم ها فرقی ندارند، بعد از پنالتی تمرکزمان را از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تیم زحمت کشیدند. بازیکنان جدید بهترین عملکرد را داشتند به همه تیم خسته نباشید می گویم. بازیکنان جدید کار سختی در اولین بازی داشتند اما نشان دادند حرفه ای هستند و بهترین عملکرد را داشتند.

سرمربی نساجی مازندران درباره نیمکت نشینی حامد لک گفت: امروز دروازه بان ما خوب کار کرد. در تیم ما هر کسی خوب تمرین کند و در خدمت تیم باشد، بازی می نماید. اسامی برای ما فرقی ندارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا محمد امین رضایی در آینده هم دروازه بان اصلی تیمش خواهد بود، تاکید نمود : وقتی خوب کار نموده تثبیت می گردد. او قبلا دروازه بان سوم ما بود اما الان دروازه بان اصلی است. هر کسی خوب تمرین کند می تواند پیشرفت کند.

نکونام درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلات به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و فیفا دی است. تعطیلات به همه تیم ها کمک می نماید. تعطیلات به ما کمک می نماید. برنامه خاصی را برای تعطیلات در نظر گرفته ایم.

او درباره بازی تیمش گفت: باید به نفت مسجد سلیمان تبریک گفت چرا که پرسپولیس را در آزادی متوقف کرد و به این تیم موقعیت نداد. ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه اول و دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم. تا موقعی که گل زدیم و بعد از آن به پنالتی رسیدیم، شرایط مان خوب بود. اگر پنالتی گل می شد، نتیجه بهتری را کسب می کردیم. موقعی که باید گل های بیشتری بزنیم، باید این کار را بکنیم. چرا که اگر روزی بد باشیم، حریف به ما رحم نمی نماید. من این موضوع را در تیم جا می اندازم. امروز تیمم خوب بازی کردم. بعد از پنالتی تمرکزمان را از دست دادیم اما دیگر این اتفاق تکرار نمی گردد. وقتی تیمی را می توانیم راحت تر ببریم، باید راحت ببریم. نباید به سختی بیافتیم. این تیم سخت گل می خورد اما جلوی ما نتوانستند این کار را انجام دهند.

نکونام درباره عملکرد ولسیانی نیز گفت: او دوست دارد دفاع وسط بازی کند اما هر جا که احتیاج باشد از او استفاده می کنیم. ولسیانی یکی از ستاره های تیم ما بود.

سرمربی نساجی مازندران درباره نیمکت نشینی حامد لک و نیما میرزازاد و بازی دادن به محمدامین رضایی اظهار کرد: برای من فرقی نمی نماید چه کسی بازی کند. مهم این است که خوب تمرین نمایند.

او درباره از دست رفتن موقعیت های گل توسط مهاجمان این تیم و اینکه احتیاجی به روانشناس دارند، گفت: روانشانسی برای کسی است که مشکل روحی و روانی دارد. من به این موضوع در تیم فوتبال اعتقاد ندارم. همه دوست دارند گل بزنند. موقعیت ها با توجه به شرایط گل نمی گردد. درباره پنالتی اشتباه فردی از سوی محمد عباس زاده رخ داد. به مردم قول می دهم این اتفاق تکرار نمی گردد.

نکونام در واکنش به اینکه جریمه ای را برای عباس زاده در نظر می گیرد، تاکید نمود: این مضوع خانوادگی است و در تیم می ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 78

به "جواد نکونام: برای من اسم ها فرقی ندارند، بعد از پنالتی تمرکزمان را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام: برای من اسم ها فرقی ندارند، بعد از پنالتی تمرکزمان را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید