جمع آوری بالغ بر 10 میلیارد ریال یاری در جشن عاطفه های کردستان

به گزارش مجله 10 از 10، محمد رسول شیخی زاده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه ها 15 و 16 شهریورماه سال جاری درسراسر استان برگزارشد، گفت: در این مرحله 12 میلیارد ریال یاری توسط مردم خیر ونیکوکار استان به کمیته امداد پرداخت گردیده است.

جمع آوری بالغ بر 10 میلیارد ریال یاری در جشن عاطفه های کردستان

وی مطرح کرد: از مبلغ مذکور 10 میلیارد و 600 میلیون ریال آن به صورت غیرنقدی و یک میلیاردو 600 میلیون ریال آن نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 7 هزار دانش آموز بی بضاعت تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان هستند، اعلام کرد: همه ساله با برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله یاری هایی به این دانش آموزان هم به طور نقدی و هم غیرنقدی می گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان اظهارداشت: کمیته امداد استان سال جاری با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه(س) 2 هزار بسته تحصیلی به ارزش 2 میلیارد ریال به دانش آموزان تحت پوشش این نهاد اهدا نموده است.

شیخی زاده اضافه نمود: مبلغ 300 هزار ریال را هم به هر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد دراستان بابت خرید کتاب و یک میلیون ریال هم به طور نقدی برای خرید اقلام تحصیلی پرداخت نموده ایم.

وی از توزیع این هدایا در بین دانش آموزان نیازمند استان خبرداد و اضافه نمود: این اقدام به منظور تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان و ممانعت از ترک تحصیل آنها به دلیل فقر ونیاز مادی انجام می گردد.

لازم به ذکر است، مرحله دوم جشن عاطفه ها 11 مهرماه در سطح مدارس استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 104

به "جمع آوری بالغ بر 10 میلیارد ریال یاری در جشن عاطفه های کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری بالغ بر 10 میلیارد ریال یاری در جشن عاطفه های کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید