جلالی: کیفیت بازی نیمه اول تیم ملی مقابل عمان را در 10 سال گذشته ندیده بودم

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در مورد نیمه اول بازی تیم ملی مقابل عمان حق دارم این صحبت را بکنم که در 10 سال گذشته فوتبالی با این کیفیت از تیم ملی ندیده بودم.

جلالی: کیفیت بازی نیمه اول تیم ملی مقابل عمان را در 10 سال گذشته ندیده بودم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: قبل از هر چیز سال جدید را به همه هموطنان عزیز تبریک می گویم. همچنین روز مادر را به تمامی مادران ایران زمین از جمله مادر عزیزم و همسر گرامی ام تبریک می گویم.

وی اضافه نمود: ما باز وارد مسابقات شدیم و مثل همواره سعی خودمان را می کنیم تا به بهترین شرایط بازی های خود را ادامه دهیم.

جلالی خاطر نشان کرد: این قول را می دهم که تیمم حتی بهتر از قبل از تعطیلات خود را آماده مسابقات لیگ نموده و فردا این را مقابل تراکتورسازی ثابت خواهیم کرد، هر چند که متاسفانه تعدادی از بازیکنان خود از جمله آندرانیک تیموریان، سجاد مشکل پور و ابراهیم صادقی را در اختیار نداریم اما امیدواریم میلاد میداودی با تلاشی که می نماید بتواند مقابل تراکتورسازی به میدان برود.

سرمربی سایپا گفت: در کنار اینها ما از جوانانی استفاده نموده ایم که خودشان را اثبات کردند و در این بازی باز هم از آنها استفاده می کنیم. مطمئنا حریف قوی و قدری برای تراکتورسازی خواهیم بود و امیدواریم که برنده بازی شویم.

وی در پاسخ به غیبت آندو و مشکل در خط هافبک اضافه نمود: ما جوانان 17 ساله ای مثل سلطانی را در بازی خواهیم داشت یا مثل ماهان رحمانی را. اینها جوانان خوبی هستند که به کار گرفته شده اند و ما می توانیم در غیاب با تجربه های تیم روی آنها حساب کنیم.

سرمربی سایپا در خصوص حل مسائل اقتصادی و تقابل با قلعه نویی افزود: مسائل اقتصادی تا حدود زیادی حل شده و واقعا خوشحالم که تقابل ما همواره بازی های خوبی بوده است. من این اعتقاد را دارم و مطمئنم فردا بازی خوب و باکیفیتی خواهد شد و ما سهم بسزایی از این بازی زیبا خواهیم داشت.

جلالی در خصوص عملکرد تیم ملی خاطر نشان کرد: خیلی علاقه ندارم در خصوص تیم ملی صحبت کنم اما در خصوص نیمه اول بازی دیروز حق دارم این صحبت را بکنم که در 10 سال گذشته فوتبالی با این کیفیت از تیم ملی ندیده بودم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 530

به "جلالی: کیفیت بازی نیمه اول تیم ملی مقابل عمان را در 10 سال گذشته ندیده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: کیفیت بازی نیمه اول تیم ملی مقابل عمان را در 10 سال گذشته ندیده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید