ثبات قیمت ها در بازار سکه و طلا

به گزارش مجله 10 از 10، رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اظهار داشت که قیمت طلا و سکه در بازار امروز نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می گردد.

ثبات قیمت ها در بازار سکه و طلا

ابراهیم محمدولی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امروز قیمت طلا و سکه تقریبا با نرخ های روز نخست هفته جاری یکی است و می توان گفت که ثبات نسبی در این بازار وجود دارد و پیش بینی می گردد همچنان روند کاهشی قیمت ها در این بازار ادامه داشته باشد که البته مشروط به نگاه و سیاست گذاری های مسئولان است.

وی اضافه نمود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی 3 میلیون و 990 هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز 3 میلیون و 800 هزار تومان است. همچنین نیم سکه دو میلیون و 50 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 175 هزار تومان و سکه گرمی 661 هزار تومان در بازار امروز معامله می گردد.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران همچنین درباره حال و هوای بازار طلا نیز اینگونه شرح داد که ثبات قیمت در بازار طلا با وجود افزایش اونس جهانی به 1227 دلار مشاهده می گردد به گونه ای که هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 574 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز 363 هزار و 400 تومان فروخته می گردد و اگر مدیریت و برنامه ریزی متولیان و مسئولان دولتی همچون هفته های گذشته باشد همچنان امید به کاهش قیمت ها وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 93

به "ثبات قیمت ها در بازار سکه و طلا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبات قیمت ها در بازار سکه و طلا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت ها در بازار سکه و طلا"

1 دیدگاه

دیجی6 آذر 1397

هنوز که اثری روی قیمتها نداشته

پاسخ به دیجی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید