توزیع بیش از 774 هزار لیتر الکل در لرستان

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/لرستان مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد کرونای لرستان گفت: از ابتدای اسفندماه تا به امروز بیش از 774 هزار لیتر توسط سه واحد فراوریی در استان فراوری و توزیع شده است.

توزیع بیش از 774 هزار لیتر الکل در لرستان

محمدرضا صفی خانی امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور استاندار لرستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه تا به امروز بیش از 774 هزار لیتر الکل توسط سه واحد فراوریی بین داروخانه ها، ادارات، مراکز بهداشتی ودرمانی و سایر بخش ها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تا به امروز بیش از 800 هزار ژل و مواد ضدعفونی نماینده در سطح استان توزیع شده است، اضافه نمود: با برنامه ریزی های اجرا شده و کوشش های واحدهای فراوریی لرستان هیچگونه کمبودی در زمینه فراوری مواد ضدعفونی نماینده دراستان نداریم.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان مطرح کرد: به همین دلیل 12 واحد فراوری ژل و مواد ضدعفونی نماینده در استان در حال فعالیت بوده و به صورت مستمر به فعالیت خود ادامه می دهند و باید از کوشش های شبانه روزی فعالان مالی و بخش فراوری لرستان تقدیر و قدردانی کرد.

صفی خانی گفت: روزانه شاهد فراوری 50 هزار ماسک در لرستان از سوی واحدهای فراوریی همچون زاگرس پوش و نساجی و سایر نهادها و ارگان ها هستیم.

وی اضافه نمود: 120هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی کردن معابر و محیط ها خریداری شده و با هماهنگی های اجرا شده براساس احتیاج میان شهرستان ها توزیع خواهد شد و مسئله ای در این زمینه نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان یادآور شد: با توجه به مصوبه شورای کرونا ضمن تقدیر و تشکر از صاحبان واحدهای صنفی که اقدام به بسته نگه داشتن واحد خود نموده اند، مقرر شده که اصناف غیر ضرور تا 15 فروردین ماه تعطیل باشند و در اقدام به پلمپ و برخورد قضایی با آنها خواهیم کرد.

صفی خانی گفت: انتظار می رود مردم مواد ضدعفونی نماینده و الکل مورد احتیاج خود را تنها از مراجع قانونی همچون دارواخانه ها و مراکزعرضه محصولات بهداشتی خریداری نموده و از استاندارد بودن آنها

اطمینان حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1011

به "توزیع بیش از 774 هزار لیتر الکل در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 774 هزار لیتر الکل در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید