کوشش برای شناسایی هویت 39 جسد کشف شده در انگلیس

به گزارش مجله 10 از 10، خانواده ها در ویتنام منتظر نتیجه آزمایش های شناسایی به وسیله تست دی ان ای هستند تا بفهمند که آیا اعضای خانواده شان جزو 39 مهاجر غیرقانونی که در یک کامیون در انگلیس جان باخته اند، هستند یا نه؟

کوشش برای شناسایی هویت 39 جسد کشف شده در انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام نموده پلیس ویتنام نمونه های آزمایشی از مو و خونِ خانواده هایی را جمع آوری نموده که فکر می نمایند نزدیکانشان در این کامیون بوده اند.

نمونه های جمع آوری شده قرار است برای انجام تست دی ان ای و آنالیز مطابقت آنها با قربانیان پیدا شده در کامیون، مورد استفاده قرار بگیرند. تحقیقات پلیس درباره کشف جسدهای این مهاجران همچنان ادامه دارد.

همچنین پلیس محلی انگلیس مو رابینسون، راننده کامیونِ حامل 39 مهاجر غیرقانونی را که همگی در خودروی او جان باختند به قتل متهم نموده است.

اعضای خانواده بوی تی نهونگ 19 ساله، جزو آندسته از خانواده های ویتنامی هستند که نگرانند عضو خانواده شان در بین این قربانیان بوده باشد. تصور می گردد که او جوانترین قربانی این حادثه است.

یک نماینده از طرف سایت اینترنتی ویتنامی های ساکن بریتانیا، تصاویر 20 نفر را که ممکن است در میان قربانیان باشند به بازرسان پلیس ارائه نموده است.

در حال حاضر پلیس گفته که در حال تحقیق گسترده تری است، زیرا تصور می گردد کامیون کشف شده، یکی از سه کامیون حامل مهاجران غیرقانونی بوده و جمعا 100 نفر مسافر این کامیون ها بوده اند.

چندین خانواده در ویتنام، پس از انتشار اولیه خبر کشف اجساد، نسبت به حضور اعضای خانواده شان در میان قربانیان ابراز نگرانی نموده بودند.

بنابر گزارش بی بی سی، مو رابینسون که 25 ساله است، پس از پیدا شدن اجساد 31 مرد و هشت زن در یک کانتینر یخچال دار بازداشت شد. به گفته پلیس، وی همچنین متهم به تخلفاتی مانند قاچاق انسان و مهاجرت و پولشویی شده است.

دو مرد و یک زن دیگر نیز در مورد این پرونده تاکنون توسط پلیس بازداشت شده اند.

پلیس ایرلند شمالی در روزهای گذشته اظهار داشت که در جریان تحقیقات مرتبط به این رویداد، پلیس به سه ملک در ایرلند شمالی یورش برده و هم زمان آژانس ملی جرایم در حال یافتن سرنخ هایی از ارتباط میان این رویداد دلخراش و گروه های تبهکاری سازمان یافته است.

پلیس دوبلین نیز یک مرد 20 ساله را در مورد این پرونده بازداشت نموده است.

گفته می گردد کانتینر حامل اجساد از بلژیک آمده بود و پلیس بلژیک گفته که تحقیقات در این باره را آغاز نموده است.

در ژوئن سال 2000 نیز اجساد 58 مهاجر چینی در پشت یک کامیون در بندر دووِر در جنوب انگلیس پیدا شد. یک راننده کامیون هلندی سال بعد به جرم قتل آنها زندانی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 523

به "کوشش برای شناسایی هویت 39 جسد کشف شده در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای شناسایی هویت 39 جسد کشف شده در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید