تصویری از گوشی گلکسی A14 منتشر شد

به گزارش مجله 10 از 10، اینطور که به نظر می رسد سامسونگ میخواهد در آینده ای نزدیک از یک گوشی مالی تازه با نام گلکسی A14 رونمایی کند که به تازگی شاهد انتشار تصویری از آن بوده ایم.

تصویری از گوشی گلکسی A14 منتشر شد

سامسونگ هر سال گوشی های میان رده و مالی زیادی را راهی بازار می نماید که امسال هم از قاعده مستثنی نبوده است. این شرکت اواسط امسال بود که از گوشی های گلکسی A73، گلکسی A53 و گلکسی A33 و گلکسی A13 به عنوان محصولات میان رده و مالی خود رونمایی کرد. حالا این شرکت تصمیم گرفته جانشین گلکسی A13 را هم راهی بازار کند در حالی که هنوز یک سال هم از عرضه این محصول نگذشته است. البته مدل 5G گلکسی A13 سال گذشته رونمایی شد و باید دید این مدل مورد انتظار 4G است یا 5G.

به تازگی حتی از تصویری از گلکسی A14 هم منتشر شده که نشان می دهد این محصول از دوربینی U شکل در قسمت مرکز نمایشگر بهره می برد و اندازه حواشی آن هم نسبتا کم به نظر می رسد. کلید پاور و کنترل صدا در سمت راست محصول تعبیه شده اند و در سمت چپ هم هیچ کلید سخت افزاری خاصی دیده نمی گردد.

پنل پشتی گلکسی A14 طبق این تصویر نوی که منتشر شده کاملا ساده و الهام گرفته از طراحی گوشی های نو سامسونگ است. به این صورت که دوربین ها بدون اینکه در ماژول خاصی قرار داشته باشند، به صورت عمودی در سمت چپ-بالای پنل نهاده شده اند. حتی گفته می گردد سامسونگ می خواهد از همین طراحی برای گلکسی S23 و S23 پلاس هم استفاده کند. بهره مندی از پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگوی تکی تعبیه شده در پایین فریم از جمله قابلیت هایی است که گلکسی A14 به آن مجهز شده است.

در این گزارش بعلاوه آمده که نماینده مالی مورد انتظار سامسونگ، نمایشگری 6.8 اینچی با پنلی از جنس LCD و وضوح +FHD خواهد داشت. بهره مندی از پنل LCD یعنی خبری از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر هم نخواهد بود. بدین ترتیب حسگر یادشده باید با کلید پاور ادغام شده باشد چون روی پنل پشتی هم خبری از کلید سخت افزاری جهت تعبیه حسگر اثر انگشت درون آن نیست. در تصویری که از گلکسی A14 منتشر شده فقط شاهد رنگ مشکی آن هستیم اما انتظار می رود سامسونگ در هنگام عرضه آن را در رنگ های بیشتری در دسترس قرار دهد.

متأسفانه از سایر مشخصات گلکسی A14 نظیر پردازنده، رم و حافظه داخلی ، ظرفیت باتری، قیمت و تاریخ رونمایی و عرضه خبری نداریم. بعلاوه نمی دانیم آیا سامسونگ در نظر دارد این گوشی را با فناوری 5G راهی بازار کند یا 4G اما به احتمال زیاد باید شاهد نسخه 5G آن باشیم چرا که گلکسی A13 5G سال گذشته رونمایی شد در حالی که A13 4G چند ماه قبل در دسترس نهاده شد. البته شایعات هم حاکی از آن است که این گوشی اصلا نسخه 4G نخواهد داشت. گلکسی A14 اگر با فناوری 5G راهی بازار گردد، به مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ در سال 2023 تبدیل خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2261

به "تصویری از گوشی گلکسی A14 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از گوشی گلکسی A14 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید