تصاویر زمینه پیکسل 6 برای دانلود در دسترس نهاده شد

به گزارش مجله 10 از 10، گوگل میخواهد روز سه شنبه، در رویداد 19 اکتبر خود از گوشی های نو سری پیکسل 6 رونمایی کند. اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، تصاویر زمینه سری پیکسل 6 برای دانلود در دسترس نهاده شد که شما می توانید در این مطلب آن ها را دریافت و در گوشی خود بهره ببرید.

تصاویر زمینه پیکسل 6 برای دانلود در دسترس نهاده شد

تا زمان رونمایی از گوشی های مورد انتظار گوگل دو روز زمان به جای مانده است. البته مطابق سال گذشته، از مدت ها قبل شاهد انتشار خبرهایی در رابطه با سری پیکسل 6 بودیم. یعنی در حالی که این گوشی ها هنوز رسما رونمایی نشده اند، حتی توانستیم ویدیوی مونتاژ آن ها را هم مشاهده کنیم. این دقیقا اتفاقی است که وقتی در رابطه با گوگل حرف می زنیم رخ می دهد. یعنی شاید چندین ماه تا زمان رونمایی از محصولات این شرکت زمان به جای مانده باشد اما خبرهای زیادی را پیرامون آن ها بشنویم.

بنابراین اینکه می بینیم دو روز قبل از رونمایی رسمی می توانیم به تصاویر زمینه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دسترسی داشته باشیم اصلا تعجب برانگیز نیست. البته کاربران بعد از خرید یک گوشی هوشمند اولین کاری که می نمایند، تغییر شکل ظاهری آن است و بعد از مدتی باز هم این کار را انجام می دهند. بنابراین شاید تصاویر زمینه این گوشی ها بعد از مدتی برایتان خسته نماینده شوند اما خوشبختانه تعداد زیادی از آن ها وجود دارد که می توانید آن ها را دانلود و بهره ببرید.

از آن جایی که سری پیکسل 6 با حفره روی نمایشگر طراحی شده اند بنابراین تعدادی از این تصاویر زمینه کاملا مناسب با این طراحی در نظر گرفته شده اند و می توان آن ها را برای گوشی های امروزی مورد استفاده قرار داد. بعلاوه این تصاویر در دسته های مختلفی در دسترس قرار دارند و از این لحاظ کاملا متنوع هستند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که این تصاویر زمینه به صورت فایل در دسترس قرار دارند و کاربر باید با استفاده از ابزار Split APKs یا adb به نصب آن روی گوشی خود اقدام کند. البته می توانید بعلاوه زمانی می توانید این تصاویر زمینه را نصب کنید که سیستم عامل گوشی شما حداقل اندروید 11 باشد. به عبارتی تازهترین اندرویدی که در حال حاضر روی تمام گوشی های هوشمند تازه مبتنی بر این سیستم عامل نصب شده است. بعلاوه روی بعضی از گوشی های شیائومی که از رابط MIUI استفاده می نمایند هم امکان نصب این فایل وجود ندارد. بعلاوه در گوشی اوپو فایند ایکس 3 پرو هم امکان نصب این تصاویر زمینه وجود نداشت.

این اپلیکیشن را می توان به نوعی نسخه آپدیت شده اپلیکیشن والپیپر پیکسل لایو دانست و بنابراین اگر از یک گوشی پیکسل با اندروید 12 استفاده می کنید، شاید مجبور شوید آن را حذف کنید تا بتوانید نسخه تازه را نصب کنید. اگر تمایلی به نصب اپلیکیشن یاد شده ندارید می توانید تصاویر زمینه پیکسل ها را به وسیله لینک زیر دانلود کنید.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1963

به "تصاویر زمینه پیکسل 6 برای دانلود در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زمینه پیکسل 6 برای دانلود در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید