تسهیلات کم بهره به صنایع کوچک در روستاها پرداخت می گردد

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، اصغر نورالله زاده صبح سه شنبه در نشست با استاندار بوشهر گفت: ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه کسب و کارهای خرد در استان بوشهر وجود دارد و باید در کنار صنایع بزرگ استان بوشهر، صنایع خرد نیز توسعه یابد.

تسهیلات کم بهره به صنایع کوچک در روستاها پرداخت می گردد

وی از گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های مهم ایجاد اشتغال و کارآفرینی در استان بوشهر یاد کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها برای راه اندازی شبکه پخش و توزیع برندهای ملی استفاده کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به آمادگی این صندوق برای حمایت اقتصادی از متخصصان و فارغ التحصیلان در اجرای طرح کسب و کار خرد، افزود: دوره های آموزشی مناسبی نیز در این راستا برگزار می گردد.

وی با اشاره به مشارکت سازمان یونیدو در ایجاد و توسعه کسب و کار خرد و رونق فراوری بیان نمود: طرح مشاغل خرد در هفت استان کشور اجرا می گردد و تسهیلات مناسبی تخصیص می یابد.

نورالله زاده اعلام نمود: شهرک فناوری اطلاعات در کردستان راه اندازی شده است و استان بوشهر نیز ظرفیت های لازم برای راه اندازی این شهرک را دارد.

وی به حمایت ویژه از صنایع کوچک و خرد با پرداخت تسهیلات کم بهره به روستائیان اطلاع داد و اعلام نمود: تسهیلات ارزان قیمت با بهره چهار درصد پرداخت می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 925

به "تسهیلات کم بهره به صنایع کوچک در روستاها پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات کم بهره به صنایع کوچک در روستاها پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید