بیانیه تند باشگاه استقلال علیه پرسپولیس؛ ارتباط آذری جهرمی با شما چیست که واکنش نشان می دهید؟

به گزارش مجله 10 از 10، باشگاه استقلال پاسخ تندی علیه بیانیه باشگاه پرسپولیس داد.

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه پرسپولیس؛ ارتباط آذری جهرمی با شما چیست که واکنش نشان می دهید؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزاش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته فرهاد مجیدی در مورد توییت آذری جهرمی واکنش تندی نشان داد و این موضوع جنجال بزرگی به پا کرد. همین مساله باعث شد باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای خواهان برخورد با سرمربی استقلال شود.

حالا استقلال در جواب باشگاه پرسپولیس بیانیه ای 4 بندی را منتشر کرده است که در ادامه آن را می خوانید:

1- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشند که سخنان و مطالبشان می تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود. به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شدند، می توانند مانند میلیون ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کنند.

2- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات آقای مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقمندان به فوتبال این اقدام ایجاد کرد و آن هم اینکه دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که ایشان خودشان نسبت به نقدها سکوت کردند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می دهند. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

3- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از اینکه سرمربی استقلال به این کری خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال آقای مجیدی قبل از اینکه سرمربی استقلال باشند، یک هوادار هستند.

4- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکنند و توجه داشته باشند که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1756

به "بیانیه تند باشگاه استقلال علیه پرسپولیس؛ ارتباط آذری جهرمی با شما چیست که واکنش نشان می دهید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه تند باشگاه استقلال علیه پرسپولیس؛ ارتباط آذری جهرمی با شما چیست که واکنش نشان می دهید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید