بورس از هیجان می افتد ، مردم خانه و ماشین خود را نفروشند

به گزارش مجله 10 از 10، عضو شورای عالی بورس گفت: بورس به عنوان موجودی زنده است که در بعضی مواقع هیجان دارد، قطعا از هیجان خواهد افتاد و با راستا رو به رشد به آرامش می رسد.

بورس از هیجان می افتد ، مردم خانه و ماشین خود را نفروشند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، شاهین چراغی گفت: بازار بورس رکنی از اقتصاد کشور است و افزایش شاخص ها متأثر از سهام های عظیم در بازار است. امروزه مردم ظرفیت بازار سرمایه را به خوبی شناسایی کردند و این باعث شده تا ورود نقدینگی به بازار سرمایه بیشتر گردد. در بورس نمادهای متفاوتی وجود دارد و مردم باید با دقت و مطالعه اقدام به خرید و فروش نمایند، زیرا بعضی شرکت های کوچک که ظرفیت رشد بالایی ندارند قیمت سهم شأن بدون کنترل بالا رفته است و اگر سهامداران اطلاعی از گزارش های مالی شرکت ها نداشته باشند و مستقیم وارد بازار شوند دچار زیان می شوند. پس تازه واردان بازار سرمایه باید به دور از شایعات اقدام به خرید صندوق های سهام نمایند.

عضو شورای عالی بورس ادامه داد: بورس به عنوان موجودی زنده است که در بعضی مواقع هیجان دارد، قطعاً از هیجان خواهد افتاد و با راستا رو به رشد به آرامش می رسد. مردم حتماً با سرمایه های مازاد وارد بازار سرمایه شوند و به هیچ وجه خانه و ماشین خود را نفروشند.

به گفته این مقام مسئول بدون شک بازار سرمایه ظرفیت خوبی دارد، اما نباید به شایعات در فضای مجازی توجه و اقدام به خرید سهام نمایند. با تمهیداتی که دولت و بانک مرکزی درباره عرضه سهام دولتی اتخاذ نموده است، ورود این حجم نقدینگی به بازار سرمایه، باعث توسعه مالی شرکت ها می گردد و اقتصاد از بانک محور به سمت سرمایه محور حرکت می نماید.

چراغی با بیان اینکه افزایش رشد شاخص حباب نیست اعلام کرد: تحریم ها اقتصاد ما را مقاوم کرد و باعث شد در فراوری بسیاری از اقلام خودکفا شویم و احتیاج ارزی کشور کاهش یابد. به طور مثال در حوزه فولاد زمانی واردنماینده فولاد بودیم، اما اکنون صادرنماینده هستیم.

  • هشدار به سهامداران بورس | در چنگال سوداگران سیگنال فروش قرار نگیرید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1044

به "بورس از هیجان می افتد ، مردم خانه و ماشین خود را نفروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس از هیجان می افتد ، مردم خانه و ماشین خود را نفروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید