برنامه استقلال برای تعطیلی دو هفته ای لیگ چیست؟

به گزارش مجله 10 از 10، تعطیلی دو هفته ای فرصت طلایی برای آبی پوشان خواهد بود تا برای 4 بازی باقی مانده خود تا سرانجام نیم فصل آماده شوند و با کسب بیشترین امتیاز از این چهار بازی، به فکر نیم فصل دوم باشند.

برنامه استقلال برای تعطیلی دو هفته ای لیگ چیست؟

به گزارش خبرنگاران ،اعضای استقلال خیلی پیگیر بودند تا بازی این تیم مقابل پدیده خراسان در استادیوم تختی برگزار نگردد که در نهایت سازمان لیگ فوتبال را به این موضوع داد.

پس از لغو این دیدار که قرار بود روز جمعه برگزار گردد، همه اعضای تیم از کادر فنی گرفته تا بازیکنان از شنیدن آن خوشحال شدند. کادر فنی برنامه ریزی نموده که در تعطیلی دو هفته ای مسابقات تیم آماده تری داشته باشند.

بازیکنان هم قصد دارند که از این فرصت استفاده نموده و در تمرینات کوشش بیشتری انجام داده و با اتحاد تیمی به موفقیت استقلال یاری نمایند.

از طرفی، تعطیلی دو هفته ای فرصت طلایی برای آبی پوشان خواهد بود تا برای 4 بازی باقی مانده خود تا سرانجام نیم فصل آماده شوند و با کسب بیشترین امتیاز از این چهار بازی، به فکر نیم فصل دوم باشند.

استقلال تا کنون نتوانسته از تعطیلاتی که داشته، به خوبی استفاده کند. تا آنجا که تصمیم شفر برای مرخصی دادن به خارجی های تیم در تعطیلی قبلی، باعث شد که انتقادهای زیادی متوجه سرمربی استقلال گردد. به خاطر همین حالا خیلی ها منتظر هستند ببینند او برای این تعطیلات چه برنامه ویژه ای دارد؟

220 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 152

به "برنامه استقلال برای تعطیلی دو هفته ای لیگ چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه استقلال برای تعطیلی دو هفته ای لیگ چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید