برای مقابله با نفوذ دشمن باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت

به گزارش مجله 10 از 10، نماینده مردم لردگان در مجلس گفت برای مقابله با نفوذ دشمن باید به ایرانی یکپارچه و متحد نظیر دوران جنگ تبدیل شویم.

برای مقابله با نفوذ دشمن باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت

محمد خالدی سردشتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به هشدار رهبری به مسئولان در خصوص توطئه های دشمن برای سال 98 اعلام کرد: شرایط کشور ما هر لحظه در حال تغییر است و شرایط هر ماه با ماه قبلی تفاوت دارد. امروز همه ما باید با برنامه ریزی و تحلیل داده های اجتماعی و فرهنگی موجود برنامه ای برای مقابله با نفوذ دشمن طراحی کنیم.

وی یادآور شد: دنیای مخالف ما برنامه خود را پیش می برد و می طلبد ما نیز با سنجیدن رفتارهای کشورهای مخالف برنامه ای همه جانبه برای رویارویی با دشمن آماده کنیم.

وی اظهار کرد: امروز دشمن به سمتی می رود که ما نتوانیم حتی نفت خود را در قبال کالاهای اساسی بفروشیم. منتها شرایط جهانی این اجازه را به دشمن نداده است و وضعیت کنونی به معنی عقب نشینی دشمن نیست.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیح داد: امروز گروه های سیاسی باید تمامی اختلاف سلیقه های سیاسی خود را کنار بگذارند و احساس نمایند که کشور در معرض تهدید است. امروز دشمن درصدد است تا کشور را در تنگنا قرار دهد و ما نیز با اتحاد و برنامه ریزی باید قدرت جمهوری اسلامی را بیش از گذشته نمایش دهیم.اگر دشمن در مقابل خود ایران متعهد و یکپارچه نظیر دوران جنگ ببیند دیگر به دنبال ایجاد مسئله برای ما نخواهد بود.

وی با اشاره به نقش مردم در مقابله با نفوذ دشمن اعلام کرد: هشیاری مردم پایه و اساس کار است. صاحبان انقلاب مردم هستند. ما برای نشان دادن قدرت خود به دشمنان باید مردم را در کنار خود داشته باشیم. دنیای استکبار به دنبال جدایی مردم از حکومت است و قصد دارد مردم را به سمت نارضایتی ببرد. دستگاه های حاکمیتی، دولت و مجلس باید از مردم حمایت نمایند و به دو مشکل اشتغال و معیشت که از اساسی ترین مسائل امروز مردم است توجه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 181

به "برای مقابله با نفوذ دشمن باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مقابله با نفوذ دشمن باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید