بارش طلا از سر و کول این عروس خوشبخت!

به گزارش مجله 10 از 10، مراسم ازدواج این عروس در کشور چین در حالی برگزار گردید که طلای های سنگین و باورنکردنی او باعث تعجب شدید بعضی میهمانان شد!

بارش طلا از سر و کول این عروس خوشبخت!

به گزارش منیبان، اهمیت طلا و جواهرات هدیه شده به عروس از طرف داماد و خانواده اش، بخشی از جزئیات مراسم عروسی در بیشتر کشور های آسیایی است. هر عروس خانمی دوست دارد برترین و زیباترین جواهرات را از همسرش هدیه بگیرد، اما شاید نه در حدی که عروس ماجرای این بخش هدیه گرفته است.

تصویر و ماجرای عروس چینی با 60 کیلو گرم طلا به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده و خیلی زود به تیتر اول اخبار تبدیل شد. مراسم ازدواج این عروس خوش شانس و همسرش، در استان هویی چین برگزار گردید و وزن بالای طلا های آویزان شده بر گردن و دستان عروس خانم، این عروسی را به یک خبر وایرال تبدیل کرد.

ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش اندازه بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا تعیین است که عروس لاغر اندام قصه ما به سختی این اندازه طلا را حمل می نماید.

بعضی از میهمانان به او پیشنهاد یاری میدهند، اما او همچنان با لبخند یاری دیگران را رد نموده و تصمیم دارد خودش به تنهایی این همه طلایی که همسرش به او هدیه داده حمل کند. نظرات طنز بسیاری در واکنش به این ویدئو و تصاویر منتشر شد که در نوع خود جالب بود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2308

به "بارش طلا از سر و کول این عروس خوشبخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش طلا از سر و کول این عروس خوشبخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید