ایجاد شبکه اختصاصی مکالمه روی سیم کارتهای گردشگری

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری میان شرکت ارتباطات سیار ایران و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منعقد شد.

ایجاد شبکه اختصاصی مکالمه روی سیم کارتهای گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین لحظه آخری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

طبق مفاد این تفاهم نامه، حمایت از توسعه صنعت گردشگری به وسیله ارائه خدمات و محصولات در حوزه موبایل با توانایی های فنی روز جهان از جمله خدمات پایه مکالمه، پیغامک و پیغام چند رسانه ای (MMS)، خدمات دیتا و اینترنت باند پهن، خدمات ارتباطی از بسترهای مختلف از جمله USSD، ارائه و ایجاد شبکه اختصاصی مکالمه روی سیمکارتهای حوزه گردشگری، ارائه خدمات صوتی در مورد اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری و تاریخی با استفاده از بستر IVR در قالب برنامه زمان بندی شده، مورد توافق طرفین نهاده شد.

تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همراه اول با هدف ضرورت ارائه خدمات بهینه به گردشگران داخلی و بین المللی و نیز استفاده از ابزارها و تکنیک های نوین از جمله تلفن های همراه جهت ارتقای رضایتمندی از خدمات ارائه شده با تکیه بر زیرساخت های مناسب منعقد شد.

بر مبنای این تفاهم نامه، ارائه سیم کارت اعتباری مخصوص گردشگران خارجی وارد فاز اجرایی شد تا طبق تبصره تعریف شده، آماده سازی این نوع سیمکارت برای مدت دو ماه پس از فعال سازی، تخلیه شماره تلفن مورد نظر جهت استفاده سایر گردشگران، پیغام رسانی اتوماتیک پس از فعال سازی و نیز اطلاع رسانی چگونگی بهره مندی از آن در پرتال همراه اول محقق گردد.

طبق این تفاهم نامه، سازمان میراث فرهنگی، نسبت به ارائه محتوای مرتبط با صنعت گردشگری شامل معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی و سایر اطلاعات مورد احتیاج و مفید برای گردشگران داخلی و بین المللی، ترغیب و تشویق تشکل ها و تورهای ورودی به استفاده گردشگران از سیمکارت های مخصوص گردشگری، ارائه آمار مرتبط با صنعت گردشگری قابل دسترس از جمله ترافیک ورودی، سفر، نوع اقامت و تعداد بازدید گردشگران بین المللی از سایت های مختلف کشور، اقدام می نماید.

در این تفاهم نامه اطلاع رسانی در مورد توزیع مناسب سیمکارت گردشگری و خدمات مرتبط با آن در کلیه نقاط قابل ارائه، در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 776

به "ایجاد شبکه اختصاصی مکالمه روی سیم کارتهای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد شبکه اختصاصی مکالمه روی سیم کارتهای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید