امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم

به گزارش مجله 10 از 10، مهدی علیاری در آستانه حضور در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با بیان اینکه هیچگاه از تمرینات دور نبوده به خبرنگاران گفت: همیشه سعی می کنم در کوران تمرینات باشم و چه در اردوهای تیم ملی و چه زمانی که به هر دلیلی به اردوها دعوت نشدم، شرایط جسمی ام را در حد مطلوب نگه داشتم. طبیعتاً این موضوع در رسیدن به شرایط ایده آل من تأثیر زیادی داشته و این بار هم برای رقابتهای قهرمانی آسیا به آمادگی خوبی رسیدم.

امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم

وی با اشاره به اینکه تاکنون تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته توضیح داد: در شرایط خوبی هستم و امیدوارم تا زمان اعزام به مسابقات هم به اوج آمادگی برسم. من سال گذشته با مصدومیت روبرو بودم اما سال جاری بعد از پشت سر گذاشتن این مصدومیت می توانم به نتایج بهتری در رقابتهای قهرمانی آسیا دست یابم.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا اضافه کرد: ملی پوشان کشتی همواره مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند چراکه اهالی این رشته و همچنین مردم به عنوان حامیان اصلی ما توقع زیادی از کشتی گیران دارند. طبیعتاً این موضوع کار ما را کمی سخت تر می نماید چراکه همواره از ما انتظار قهرمانی می رود و باید با تمام وجود در میدان ظاهر شویم. البته ما هم امیدواریم متولیان امر با همین ذهنیت از ما حمایت بیشتری نمایند و ما نیز با روحیه و انگیزه بیشتری برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

ملی پوش وزن 97 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در انتها گفت: با تمام وجود کوشش می کنم در المپیک 2020 توکیو حضور داشته باشم و خوشرنگترین مدال این آوردگاه بزرگ را برای کشورم کسب کنم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد که ترکیب تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابتها به توضیح زیر است:

55 کیلوگرم: رضا خدری

60 کیلوگرم: مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا

63 کیلوگرم: سامان عبدولی

67 کیلوگرم: حامد تاب

72 کیلوگرم: محمدرضا گرایی

77 کیلوگرم: محمدعلی گرایی

82 کیلوگرم: سعید عبدولی

87 کیلوگرم: حسین نوری

97 کیلوگرم: مهدی علیاری

130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 248

به "امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید