افزایش نرخ تاکسی در اندیمشک بدون مصوبه شورای شهر خلاف قانون است

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، علی گل اندام شامگاه شنبه در نشست معین بهای وسایل نقلیه عمومی در شهر اندیمشک در ساختمان شورای شهر بیان کرد: باید در ارتباط با قطع درختان در فضای سبز نظارت ها بیشتر و در صورت بروز تخلف، برخورد قانونی گردد.

افزایش نرخ تاکسی در اندیمشک بدون مصوبه شورای شهر خلاف قانون است

وی همچنین اضافه کرد: علایق و سلایق شخصی برای انتخاب شهردار و طرح موضوعات در شورای شهر مد نظر نباشد و مصالح شهروندان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

عضو شورای شهر اندیمشک با تاکید بر افزایش نرخ خدمات وسایل نقلیه عمومی در شهر اندیمشک گفت: باید نرخ تورم و افزایش هزینه های برای معین مبلغ بهای خدمات با توجه به توان شهروندان مد نظر قرار گیرد.

علی گل اندام با اشاره به لزوم افزایش نرخ وسایل حمل و نقل در اندیمشک گفت: افزایش نرخ تاکسی بدون مصوبه شورای شهر در محدوده کوی لور خلاف قانون و امری غیر قابل قبول بوده و در صورت تداوم باید برابر قانون برخورد گردد.

عضو شورای شهر اندیمشک خواهان توجه و نظارت بر پارکینگ ها در سطح شهر شد و اضافه کرد: برخی از پارکینگ ها در شهرداری ثبت نبوده و عملا بر خلاف قانون خدمات از شهروندان وجه دریافت نموده و در این ارتباط باید نظارت دقیق انجام گیرد.

علی گل اندام، رضایت از وضع موجود را عاملی برای پس رفت خدمات در شهر دانست و اظهار کرد: باید کوشش کرد، فارغ از سلیقه شخصی برای پیشرفت و توسعه بیش از گذشته کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 100

به "افزایش نرخ تاکسی در اندیمشک بدون مصوبه شورای شهر خلاف قانون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نرخ تاکسی در اندیمشک بدون مصوبه شورای شهر خلاف قانون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید