افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری نانو با تجهیزات ایرانی در چین

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آزمایشگاه دانش آموزی فناوری نانو با تجهیزات ایرانی در شهر گوانجو چین به طور رسمی افتتاح شد. شرکت نانوسرف چین به عنوان نماینده یک شرکت ایرانی از دوسال پیش بازاریابی بسته های تجهیزات آموزشی فناوری نانو ساخت ایران را در چین آغاز نموده است، این شرکت اولین آزمایشگاه دانش آموزی فناوری نانو را در سال گذشته در شهر سوژو راه اندازی کرد و سال جاری نیز دومین آزمایشگاه از این نوع را در شهر گوانجو به بهره برداری رساند.

افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری نانو با تجهیزات ایرانی در چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

در مراسم افتتاح رسمی این آزمایشگاه که در هتل گاردن در شهر گوانجو برگزار گردید، مسئولین محلی این شهر، کنسول و نمایندگان کنسول گری جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانجو، نمایندگان شرکت های نانوسرف چین و یک شرکت از ایران و نمایندگان مدارس شهر گوانجو و همچنین نمایندگان کنسول گری کشورهای مختلف در گوانجو از جمله سنگاپور، ویتنام، اقتصادی، کره، کویت و... حضور داشتند.

سخنرانان این مراسم، آقای شیخ غلامی کنسول جمهوری اسلامی ایران در گوانجو و دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و آقای شان مدیر شرکت نانوسرف چین بودند.

شرکت توانا به نمایندگی از حدود 20 شرکت تجهیزات ساز نانویی ایران، طراحی بسته های تجهیزات آموزشی نانو، تدوین محتوای آموزشی آزمایشگاه های نانو به زبان های مختلف و بازاریابی و برندسازی تجهیزات آموزشی فناوری نانوی ساخت ایران را با برند توانا در دستور کار خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 368

به "افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری نانو با تجهیزات ایرانی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دومین آزمایشگاه فناوری نانو با تجهیزات ایرانی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید