اعزام دوومیدانی کاران به تونس برای کسب سهمیه پارالمپیک

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، از جمله رشته هایی که می تواند ترکیب مصوب و 50 نفره ورزشکاران ایران برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو را دستخوش تغییر کند، دوومیدانی است که دو رویداد گزینشی برای کسب سهمیه های جدید در بخش جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در پیش دارد.

اعزام دوومیدانی کاران به تونس برای کسب سهمیه پارالمپیک

رقابت های بین المللی امارات (فزاع) یکی از این رویدادهاست که از 22 بهمن ماه آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی پارادوومیدانی ایران با 14 ورزشکار در هر دو بخش جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان در این رویداد شرکت کرده است.

البته دو نفر از دوومیدانی کاران کم بینای ایران پیروز به کسب ویزا برای سفر به امارات و حضور در محل برگزاری این رقابت ها نشده اند. این افراد و در کل دوومیدانی کارانی که نتوانند در پایان مسابقات امارات حضور خود در پارالمپیک توکیو را قطعی کنند این فرصت را دارند که از حضور در مسابقات بین المللی تونس تکلیف خود برای توکیو را نهایی کنند.

مسابقات بین المللی تونس اسفندماه برگزار می شود. کمیته ملی پارالمپیک هم آمادگی رسمی خود برای دوومیدانی کار به این رقابت ها به مسئولان برگزارکننده اعلام کرده است.

در حال حاضر و طبق مصوبه کمیته ملی پارالمپیک، در بخش جانبازان و معلولان حضور 5 دوومیدانی کار و در بخش نابینایان و کم بینایان هم حضور 2 ورزشکار در ترکیب کاروان اعزامی به توکیو قطعی شده است. این ورزشکاران به ترتیب با 3 و یک مربی در این رویداد شرکت خواهند داشت.

در بخش دوومیدانی جانبازان و معلولان، به جز 5 ورزشکاری که اعزام شان قطعی شده، 4 سهمیه دیگر هم کسب شده است. اعزام دارندگان این سهمیه ها منوط به تایید کلاس بندی یا ارتقا رکورد آنهاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1649

به "اعزام دوومیدانی کاران به تونس برای کسب سهمیه پارالمپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام دوومیدانی کاران به تونس برای کسب سهمیه پارالمپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید