نام رمز گوشی تازه گوگل لو رفت

به گزارش مجله 10 از 10، بااینکه سری گوشی های پیکسل 9 به تازگی معرفی شده اند و بعضی فروشگاه ها آن را موجود ندارند، در گزارشی تازه نام رمز دستگاه های پیکسل نسل بعدی فاش نموده است.

نام رمز گوشی تازه گوگل لو رفت

به گزارش خبرنگاران ، در سری پیکسل 10، اول از همه پیکسل 10 معمولی با نام رمز Frankel مشاهده شده است. پیکسل 10 پرو و پیکسل 10 پرو ایکس ال نیز به ترتیب نام رمز Blazer و Mustang را دارند. این 2 گوشی ظاهراً هم مقدار مدل های نسل فعلی هستند.

به نقل از دیجیاتو، درنهایت، پیکسل 10 پرو فولد با نام رمز Rango وجود خواهد داشت. این گوشی قرار است مجدداً پاییز همراه با سایر محصولات سری پیکسل 10 عرضه گردد. همان طور که انتظار می رفت، تنها دستگاه پیکسلی که قرار است احتمالاً قبل از پاییز 2025 عرضه گردد، گوگل پیکسل 9a خواهد بود.

هنوز موفقیت سری پیکسل 9 از نظر فروش تعیین نیست اما ظاهراً گوگل تصمیم دارد برای عرضه سری بعدی برنامه ریزی کند و این خبر خوبی برای طرفداران گوشی های پیکسل است.

نام رمز احتمالی پیکسل 9a

قبلاً چند بار فاش شده بود که پیکسل 9a از نام رمز Tegu استفاده خواهد نمود. انتظار داریم Pixel 9a ماه مه، حوالی رویداد Google I/O، معرفی گردد، همان زمانی که معمولاً سری a پیکسل از راه می رسند.

اپل قبلاً سعی نموده بود مانند گوگل، گوشی های پرچم دارش را در ابعادی کوچک تر عرضه کند. در این راستا آیفون 12 مینی عرضه شد اما عمر باتری این گوشی کم بود و نتوانست در حد پرچم دار عمل کند؛ به همین علت اپل مجبور شد پس از عرضه آیفون 13 مینی در سال 2021، فراوری گوشی های جمع وجور را متوقف کند.

سونی بعلاوه قبلاً گوشی پرچم دار کوچکی با نام Compact ارائه می کرد. درحالی که سونی دیگر از نام Compact استفاده نمی کند، سری گوشی های کوچک Sony Xperia 5 را دارد. بااین حال این گوشی رده بالا یا پرچم داری نیست و نسبتاً گران است. به علاوه، در بسیاری از منطقه ها دنیا نیز عرضه نشده است.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 شهریور 1403 بروزرسانی: 28 شهریور 1403 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2440

به "نام رمز گوشی تازه گوگل لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام رمز گوشی تازه گوگل لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید