استقلال طلب بودوروف را هم بدهد از جابجایی محروم است خبرنگاران

به گزارش مجله 10 از 10، با اظهارات رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال حتی با پرداخت مطالبات 140 هزار دلاری بودوروف هم باز نخواهد شد.

استقلال طلب بودوروف را هم بدهد از جابجایی محروم است خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که تا زمانی که آنها بدهی نزدیک به 30 میلیارد تومانی به بازیکنان و مربیان داخلی را پرداخت ننمایند پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز نخواهد شد. باشگاه پرسپولیس که تصور می کرد با پرداخت بدهی بودیمیر به این بازیکن می تواند از بازیکنی مثل ترابی استفاده کند حالا با چالشی جدی روبرو شده و به نظر می رسد با حضور رئیس جدید فدراسیون این قانون سفت و سخت در حال اجرایی شدن باشد.

با این وجود به نظر می رسد این مشکل تنها مربوط به باشگاه پرسپولیس نیست و دیگر تیم پایتخت یعنی استقلال هم چنین دردسری دارد. استقلالی ها حتی اگر بدهی 140 هزار دلاری به بودوروف را پرداخت نمایند باز هم پنجره آنها باز نخواهد شد و این باشگاه باید با بازیکنان و مربیان سابقش به وسیله کمیته شرایط تسویه حساب کند.

جمشید نورشرق در صحبت های شب گذشته خود با شبکه خبر در این باره تاکید نمود: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و ماشین سازی هم بسته بود اما برای پرداخت این بدهی اقدام کردند و مستندات را در اختیار ما قرار دادند. اکنون پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته است و باید بدهی هایش را مشخص تکلیف کند. این موضوع تنها به پرسپولیس اختصاص ندارد.

وی اضافه کرد: اضافه کرد: ما با باشگاه ها مدارا می کنیم و حتی اگر باشگاهی مستندات مشخص تکلیف دیون خود را حتی به شکل صدور چک در وجه طلبکاران به کمیته شرایط ارائه بدهد شرایط اقتصادی باشگاه را درک می کنیم اما اگر باشگاهی هیچ اقدامی نکند و فقط تقاضای مهلت کند تا این فصل تمام گردد و وارد فصل دیگر شویم این نوع رفتار زیبنده فوتبال ما نیست.

با اظهارات رئیس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال هم شرایطی مشابه با پرسپولیس دارد و در صورت عدم پرداخت بدهی های داخلی نمی تواند نفرات جدیدی را جذب این باشگاه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1688

به "استقلال طلب بودوروف را هم بدهد از جابجایی محروم است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال طلب بودوروف را هم بدهد از جابجایی محروم است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید