از شرایط دریافت وام ودیعه مسکن تا مسائل اینترنت در روستای نوین استان کردستان

به گزارش مجله 10 از 10، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ 9 مهر، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

از شرایط دریافت وام ودیعه مسکن تا مسائل اینترنت در روستای نوین استان کردستان

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ، شما مخاطبان عزیز به وسیله شبکه های اجتماعی برای شهروندخبرنگار خبرنگاران با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

مهمترین پیغام ها از میان انبوه پیغام های رسیده در پیغام رسان های شهروندخبرنگار خبرنگاران در تاریخ نهم مهر، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام وقت بخیر بنده وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم تایید شده رفتم بانک اسمم تو لیست وام بگیرها هست مدارک کامل کردم بردم بانک میگه به شما تعلق نمی گیره علت اینه که پول پیشم 10میلیون هستش مگه وام برای مستجرهای کم درآمد نیست میگه برای کسی تعلق می گیره که پول پیشش بالای 30میلیون باشه کسانی که بدبخت هستن باید بدبختر بشن نمی دونم به کجا مراجعه کنم ممنون می شم پیگیری کنید بنده از شهرستان قرچک هستم کل مبلغ وام 15میلیون هست شهر قرچک .

از شما خواهش می کنم بنده یک کارگر هستم ماهانه 1میلیون 100هزار تومان اجاره دارم پرداخت می کنم با 2تا بچه با این خرج گرانی احتیاج دارم به این وام خواهشا راهنمایم کنید به کجا باید مراجعه کنم

خواهش می کنم تو برنامتون به مسئولین و کار گذاری ها بگن منی که30 سهام عدالت اول و فروختم احتیاج داشتم هنوز الباقی پولمو ندادن که هیچ 20درصد رو هم فروختم اونم ندادن و گرانی داره بیداد می کنه به این بی انصاف ها (فارابی وسعدی) بگین ما چه گناهی داریم که پول مال رو نگه می دارن

سلام لطفا مسائل شهر مسجدسلیمان را پیگیری کنید محله ما در منطقه مال جانکی می باشد ما خیابان مان آسفالت ندارد و شهرداری هم برای ما کاری نمی کند تو رو خدا مسائلمان را رفع کنید ممنون .

تو را خدا به اینترنتِ افتضاح ایرانسل در جنوب شهر تهران بگید رسیدگی نمایند

هر چند روز یبار قطع می گردد . بخدا مردم کار و زندگی دارن . امروز از ساعت 10 صبح تا ب الان قطعه و زمان هایی هست که یک روزه کامل قطع هست

باسلام امروز به باجه پست بانک برای تعویض دفترچه روستایی بیمه سلامت ،رفتم متاسفانه برای تعویض هر دفترچه برای 6 ماه نفری 300 هزار تومان خواستند قبلا رایگان بود، لطف پیگیری کنید از خوزستان ،ما هم خانواده ضعیف و کم درآمد هستیم.

سلام وقت بخیر یکی از خیابان های شهر فرخ شهر چهار محال و بختیاری که چندین و چند بار از شهرداری که قدمت 50ساله داره درخواست اصلاح ساختار این نهر آب شده و هیچ گونه اقدامی انجام نداده اند خواهشمندم از این برنامه پیگیر باشید و آب شهردار محترم تماس بگیرید ممنون

سلام من از یک روستای دور افتاده در غربی ترین استان ایران استان کردستان زندگی می کنم

روستای نوین شهرستام سروآباد استاد کردستان

دانش آموزای اینجا این روزها با مسائل زیادی روبرو هستند

برای درس خواندن در این شرایط حداقل باید اینترنت ان مکان وصل باشد

ما اینجا اینترنت نداریم دوساله قول دادن خطوط اینترنت را وصل نمایند اما هر بار بهانه آوردند و وصل نکردند

ما باید روزانه بالای تپه ها و کوه های اطراف روستا بریم تا بتوانیم به وسیله خطوط دیگر روستاها از اینترنت استفاده کنیم

برای ما دانش آموزای روستای نوین هم لطفا کاری بکنید که صدامون برسه به جامعه

گرما رو تحمل می کنیم اما چند روز دیگر باران رو نمی توانیم تحمل کنیم برای بیرون زدن از خانه و استفاده از اینترنت

سپاسگزارم

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1332

به "از شرایط دریافت وام ودیعه مسکن تا مسائل اینترنت در روستای نوین استان کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از شرایط دریافت وام ودیعه مسکن تا مسائل اینترنت در روستای نوین استان کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید