اجرای 12 پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، قربانعلی حدادی با اشاره به صرف 81 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش آبخیزداری غرب استان اضافه کرد: از این مقدار اعتبار 80 میلیارد ریال آن در کلاردشت با ساخت بندهای گابیونی و سنگی ملاتی در رودخانه مِجِل هزینه می گردد.

اجرای 12 پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران

وی ادامه داد : مابقی اعتبارات در بخش کاداستر اراضی ، کمربند حفاظتی و بنچ مارک، اطفاء حریق ، جنگلکاری و مرتع انجام خواهد شد .

حدادی با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی می بایست تا سرانجام آبان ماه به طورکامل هزیبنه گردد خاطر نشان کرد:از محل اعتبارات توسعه صندوق ملی 12 پروژه در 5 شهرستان و 7 حوزه آبخیز است و از این صندوق 14 میلیارد و 80 میلیون تومان به اداره کل منابع طبیعی نوشهر اختصاص یافته است.

وی که در جلسه هم اندیشی پیمانکاران ، ناظرین عالی و مقیم این ادار کل سخن می گفت، از پیمانکاران بعنوان بازوان اجرایی منابع طبیعی یاد کرد و ادامه داد: ما می خواهیم در این زمینه با مشارکت مردم هرحوزه که شریک کار منابع طبیعی هستند اثربخشی لازم صورت گیرد.

معاون فنی و آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر همچنین توضیح داد: ما کیفیت کار را فدای سرعت در پروژه نخواهیم کرد و تا پاایان آذر ماه سال جاری می بایست ارزیابی کلی این پروژه صورت گیرد.

حوزه اداره کل منابع طبیعی نوشهر حدود 600 هزار هکتار جنگل و مرتع را تحت پوشش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 105

به "اجرای 12 پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 12 پروژه آبخیزداری با اعتبارات ملی در غرب مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید