اتفاقات عجیب در فدراسیون کبدی از زبان معراج شیخ

به گزارش مجله 10 از 10، امروز کاپیتان سابق تیم ملی کبدی ایران میهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود و دست به افشاگری درباره پاره ای از اقدامات فدراسیون زد.

اتفاقات عجیب در فدراسیون کبدی از زبان معراج شیخ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، معراج شیخ که در کشور هند بازی می نماید درباره مصاحبه ای که در آن گفته بود فدراسیون کبدی مجبورش نموده 12 درصد از قراردادهایش را به فدراسیون بدهد، شرح داد: بله متاسفانه دقیقا همین حالت است و نمی دانم چه بگویم! ما 25 درصد به کشور هند مالیات می دهیم و آن وقت فدراسیون هم می گوید باید 12 درصد از قراردادتان را هم به ما بدهید! کسانی که بالای 500 میلیون قرارداد دارند باید 12 درصد و کسانی که زیر این مبلغ قرارداد دارند باید 10 درصد بدهند.

کاپیتان تیم ملی کبدی نقش دلالی و مدیر برنامه بودن فدراسیون را تایید کرد و یادآور شد: فقط یک برگه آی تی سی برای مجوز ویزا برایمان صادر می نماید. همه کارهای ما به وسیله هند انجام می گردد فقط باید یک دعوتنامه از فدراسیون بگیریم. همان برگه را به سفارت ببریم.

وی در این خصوص شرح داد: ما قبل از اینکه ویزا را بگیریم به فدراسیون برای دریافت همین برگه رفتیم. یکی از مسئولان به نام آقای شکری که فکر کنم نائب رییس است و جدیدا آمده گفتند باید اول چک یا سفته بدهی بعد هم محضر بروی و تعهد بدهی تا این برگه را به شما بدهم. من هم که از راه دور از زابل آمده بودم و کلی باید رفت و آمد می کردم تا ویزایم را بگیرم. چون تایم اداری هم داشت تمام می شد دو ساعت بیشتر هم وقت نداشتم. بنابراین مجبور شدم چک بدهم و امضا کنم به محضر هم نرسیدم وگرنه باید می رفتم آن را هم امضا می کردم.

شیخ در پاسخ به اینکه آیا در اردو روزی 10 هزار تومان می گیرند؟! گفت: تا روزی که من در اردو بودم، مجردها روزانه 10 هزار و متاهل ها روزانه 12 هزار تومان می دریافتد. یعنی اگر 10 روز در اردو باشیم 100 هزار تومان می گیریم! برای ما که از شهرهای دور می آییم این مبلغ کرایه از زابل تا زاهدان، از زاهدان تا فردوگاه و از فرودگاه تهران تا کمپمان می گردد!

وی درپاسخ به اینکه کبدی چه زمانی وارد المپیک می گردد؟ بیان نمود: هندی ها با مسابقاتی که دارند برگزار می نمایند از تمام کشورهای دنیا دارند بازیکن می آورند و حداقل روی نیمکت نگهشان می دارند و هر تیم باید حداقل یک لژیونر از هر کشوری داشته باشد. این را دارند گسترش می دهند تا کبدی را برای چهار سال آینده المپیکی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 611

به "اتفاقات عجیب در فدراسیون کبدی از زبان معراج شیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات عجیب در فدراسیون کبدی از زبان معراج شیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید