هتل 4 ستاره گلدن بیچ ریزورت در کرابی

به گزارش مجله 10 از 10، هتل گلدن بیچ ریزورت کرابی (Golden Beach Resort Krabi)، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره شهر کرابی در کشور تایلند است و خدمات رفاهی عالی دارد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

هتل 4 ستاره گلدن بیچ ریزورت در کرابی

ساحل Nopparat Thara و غار Phra Nang از بهترین جاذبه‌های شهر کرابی برای بازدید می‌باشند که در نزدیکی این هتل قرار دارد. هتل گلدن بیچ ریزورت دارای 70 واحد اقامتی دازد که تقسیم‌بندی آن‌ها به صورت 42 اتاق دلوکس با منظره کوه، دریا، باغ و یا استخر، 3 سوئیت سوپریور، 10 خانه ییلاقی پاویلیون سوئیت، 3 خانه ییلاقی پایلیون سی ویو و 12 خانه ییلاقی اجرائی پاویلیون می‌باشد.

در رستوران این هتل 4 ستاره گلدن بیچ ریزورت کرابی از ساعت 11:00 تا 23:00 در دو فضای داخلی و هوای آزاد، انواع غذاهای دریایی تازه، تایلند و غربی طبخ و ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند با توجه به ذائقه، غذای دلخواه خود را سفارش بدهند. صبحانه در این هتل از 7:00 تا 10:30 سرو می‌گردد. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه در تور کرابی این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.

استخر 32 متر مربعی که مخصوص کودکان است. همچنین مهمانان می‌توانند از خدمات ماساژ سنتی کشور تایلند برای تسکین عضلات و رفع خستگی استفاده کنند. اسن استخر به دلیل موقعیت عالی که در ساحل Ao Nang دارد، گردشگران به آسانی می‌توانند به تفریحاتی همچون قایقرانی، ماهیگیری، صخره‌نوردی، غواصی، دوچرخه‌سواری و فیل‌سواری بپردازند. از ساعت 9:00 تا 17:00 می‌توان از استخر اصلی این هتل که 30 متر طول، 12 متر عرض و 1.7 متر عمق دارد برای شنا و داشتن لحظات خوش استفاده نمایید و یا اینکه بخشی از زمان خود را برای استراحت بر روی صندلی‌های آفتابگیر آن بگذارید اختصاص داد.

انتشار: 30 مرداد 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1

به "هتل 4 ستاره گلدن بیچ ریزورت در کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره گلدن بیچ ریزورت در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید