هتل 3 ستاره چایدون ساتورن در بانکوک

به گزارش مجله 10 از 10،  هتل چایدون ساتورن (Chaydon Sathorn Hotel)، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره کشور تایلند در شهر بانکوک می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات ابن هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 3 ستاره چایدون ساتورن در بانکوک

چایدون ساتورن در سال 2008 در 5 طبقه ساخته شد و 78 اتاق دارد که به رده‌بندی اکونومی، اتاق سوپریور، اتاق اجرائی، اتاق چایدون سکرت و اتاق خانوادگی 2 خوابه تقسیم می‌گردد. تلویزیون ال سی دی 32 اینچ با کانال های ماهواره ای، گاوصندوق، دسترسی به اینترنت وایرلس و کابلی، میز کار، تلفن، حمام اختصاصی با دوش، حوله، دمپائی، سرویس تهیه چای و قهوه، یخچال و آب معدنی از امکانات هر یک از اتاق‌های کشور تایلند می‌باشد. اگر قرار است برای اولین بار با تور بانکوک همراه شده‌اید، ممکن است برای شما تعجب آور باشد که آب آشامیدنی و یا آب معدنی از خدمات یک هتل باشد. برای این است که کشور تایلند آب آشامیدنی لوله کشی شده ندارد. 

رستوران چایدون که در طبقه همکف هتل واقع شده انواع غذا های لذیذ و خوشمزه محلی و بین المللی را در برنامه خود قرار داده و با ظرفیت 68 نفر از ساعت 6:30 تا 23:00 آماده پذیرائی از مشتریان است. صبحانه نیز در این هتل به صورت بوفه سرو میگردد. در لابی نور پردازی بسیار زیبایی صورت گرفته که محیطی دلنشین را برای مسافران به ارمغان آورده است. با تور بانکوک می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار دیدنی و جالب هستند.

واحد های اقامتی هتل متراژ های مختلفی دارند به طوری که کوچکترین آن ها 25 متر مربع و بزرگ ترینشان 64 متر مربع می‌باشد. تلویزیون ال سی دی 32 اینچ با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، دسترسی به اینترنت وایرلس و کابلی، میز اداری، تلفن، حمام اختصاصی با دوش، حوله، دمپائی، سرویس تهیه چای و قهوه، یخچال و آب معدنی از امکانات هر یک از اتاق‌های  هتل چایدون ساتورن بانکوک می‌باشد.

انتشار: 5 شهریور 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 4

به "هتل 3 ستاره چایدون ساتورن در بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل 3 ستاره چایدون ساتورن در بانکوک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره چایدون ساتورن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید