تجربه طعم غذاهای خیابانی چیانگ مای

به گزارش مجله 10 از 10، برای آشنایی با فرهنگ مردم کشور تایلند، به شما توصیه می‌کنیم همراه با مردم آن غذای خیابانی میل کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که تجربه خوردن غذای خیابانی در چیانگ مای چگونه است.

تجربه طعم غذاهای خیابانی چیانگ مای

بازارهای چیانگ مای کم‌کم حال و هوای خیابان‌ها عوض شده و فروشندگان شروع به آماده سازی غذا می‌کنند. آنقدر فضای زنده‌ در این شهر حاکم است که به گردشگرانی که برای بار اول با این صحنه روبرو می‌شوند، حس بسیار خوبی منتقل ‌می‌کند. اگر به بهداشتی بودن غذاها شک دارید می‌توان از آشپز تقاضا کنید آن را جلو چشم شما خواهد پخت. 

یکی از غذاهای محبوب تایلندی‌ها سوشی است. در تایلند سوشی فراوان است و با تنوع بسیار زیادی می‌توان از آنها لذت خواهید برد. در کنار غذاها، بساط انواع آب میوه‌های طبیعی، تازه و خوشمزه در خیابان‌ها به راه است.

چیانگ مای شهر میوه است و مغازه‌های آن پر از انبه‌های رسیده، آناناس، هندوانه، مژکی، ترگیل، پاپایا و میوه گل‌ساعتی هستند. فقط کافی است به هر میوه‌ای که دوست دارید آب آن را میل کنید، اشاره کنید تا در یک چشم به هم زدن، میوه درون مخلوط‌کن قرار بگیرد و چند ثانیه بعد یک بمب ویتامین تازه و خوشمزه در دست شما باشد. افرادی که ترس از میکروب دارند، می‌توانند میوه‌ها را به‌صورت پوست‌کنده و شسته‌شده با آب جوش خریداری کنند.

در تایلند انواع گوشت‌های کبابی به سیخ‌های چوبی کشیده می‌شوند و روی آتش به صورت کباب شده سرو می‌شوند. فرایند کباب کردن دیگر جایی برای آلودگی و میکروب باقی نگذاشته و با خیال راحت از کباب خود می‌توانید لذت ببرید. مردم تایلند معمولا گوشت مرغ، گوشت گوسفند و گوشت گاو را به صورت کبابی میل می‌کنند، پس با آن‌ها همراه شوید. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور چیانگ مای همراه شوید.

شرایط آب و هوایی کشور تایلند به صورتی است که مواد غذایی و مخصوصا گوشت‌ها به سرعت فاسد می‌شوند. بنابراین مردم تایلند برای اینکه وجدان کاری خود را ثابت نمایند همیشه از مواد غذایی تازه استفاده می‌کنند.

انتشار: 30 مرداد 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2

به "تجربه طعم غذاهای خیابانی چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه طعم غذاهای خیابانی چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید